Beste patiënt,
Door de griepgolf is het erg druk aan de telefoon. We krijgen veel medische vragen. Hierdoor kan het langer duren voordat u iemand spreekt of een afspraak krijgt voor klachten die niet dringend zijn.
Om de zorg voor iedereen goed toegankelijk te houden, vragen we u om eerst zelf te kijken of bellen nodig is:
🔹 Moet ik naar de dokter? – Doe de check op de hoofdpagina van onze website.
🔹 Thuisarts.nl – Hier vindt u betrouwbare informatie over veelvoorkomende klachten.
Twijfelt u? Dan mag u natuurlijk altijd bellen.
Online regelen is snel en eenvoudig. U kunt het zelf op elk moment van de dag doen, zonder te wachten aan de telefoon.
✅ Zelf een afspraak maken voor niet-dringende klachten.
✅ Uitslagen bekijken via ons online portaal.
✅ Een korte medische vraag stellen via een e-consult, bijvoorbeeld over een labuitslag.
U kunt een terugbelafspraak maken. Klik op het chatwolkje rechtsonder in uw scherm om een terugbelverzoek te doen. Op een door u gekozen tijdstip belt de assistente u terug. Voor meer informatie klik hier.
⚠️ Let op: deze service is alleen voor niet-dringende vragen.
We krijgen steeds vaker vragen van mensen die bij een specialist lopen. Maar als u onder behandeling bent bij een specialist, blijft die verantwoordelijk voor uw zorg.
Bijvoorbeeld: Bent u onder behandeling bij de longarts voor astma of COPD en krijgt u meer last van benauwdheid door de griep? Dan moet u contact opnemen met de poli longziekten. De poli-assistente of longverpleegkundige overlegt dan vaak met de longarts over uw verdere behandeling. Is de poli gesloten en zijn uw klachten ernstig? Bel dan het ziekenhuis en vraag naar de Spoedeisende Hulp (SEH) om uw situatie te bespreken.
Daarnaast kunnen wij geen medicatie voorschrijven waarvan de specialist de controles uitvoert. Zo blijft de regie duidelijk, is het helder wie verantwoordelijk is voor de controles, en worden er geen fouten gemaakt.
Vaak kunnen wij op een gegeven moment de controles weer overnemen van de specialist, zodat u dichter bij huis terecht kunt bij klachten. Dit gebeurt in overleg met uw specialist.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
U kunt uw gegevens bekijken, via de huisarts of online. Online kunt u uw gegevens bekijken met uw telefoon of computer, waar u ook bent. U logt in op een beveiligde website of app. U ziet de belangrijkste informatie zoals uw ziektes, uw medicijnen en uitslagen van onderzoeken.
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
MijnGezondheid.net is een online omgeving waarmee u eenvoudig en snel gezondheidszaken bij uw huisarts of apotheek kunt regelen.
Informeer bij uw huisarts of apotheek of deze MijnGezondheid.net aanbiedt. Als aanvulling op het patiëntenportaal MijnGezondheid.net kunt u gebruik maken van de app MedGemak.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Herhaalrecepten vraagt u zoveel als mogelijk online aan. Dit scheelt de praktijk tal van telefoontjes. Dit levert direct tijdwinst op voor onze praktijk.
Via MijnGezondheid.net is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
Je (huis)arts en apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken. In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.