Beste heer/mevrouw,
U heeft het misschien al gemerkt: onze balie is de afgelopen tijd minder
vaak bemand door doktersassistentes. Graag informeren wij u over een
aantal veranderingen binnen onze praktijk.
Net als veel andere huisartsenpraktijken hebben ook wij te maken met een
toenemend tekort aan doktersassistentes. Dit is een landelijke
ontwikkeling die directe gevolgen heeft voor de organisatie van onze
werkzaamheden. Om de kwaliteit, toegankelijkheid en continuïteit van de
zorg te waarborgen, zijn wij genoodzaakt onze beschikbare capaciteit
anders in te zetten.
Per 1 juli gaat de balie dicht en introduceren we
een aanmeldzuil en koelkast voor urine.
Bij binnenkomst kunt u zichzelf aanmelden via de aanmeldzuil. Na
aanmelding kunt u direct plaatsnemen in de wachtkamer.
Daarnaast staat er een koelkast naast de balie waarin u urine kunt
inleveren. Deze wordt op 2 momenten op de dag gecontroleerd, namelijk na
11:30u en 16:00u. De instructies voor het inleveren zijn op het
formulier vermeld.
Wat zijn de voordelen van de aanmeldzuil?
Minder wachttijd bij binnenkomst:
u hoeft niet meer in de rij te staan bij de balie
Meer privacy:
u hoeft uw gegevens niet hardop te noemen
Snelle en eenvoudige aanmelding:
aanmelden kan in enkele stappen
Betere doorstroming op het spreekuur:
wij hebben direct inzicht in wie aanwezig is
Meer tijd voor zorg:
onze medewerkers kunnen zich meer richten op patiëntenzorg
Hierdoor vermindert de werkdruk van de doktersassistentes en is er een
efficiëntere organisatie van de praktijk. Zo kunnen wij onze beschikbare
capaciteit optimaal inzetten voor de zorg aan u als patiënt.
Uw mening telt
Wij begrijpen dat deze verandering even wennen kan zijn. Uiteraard
blijven wij onze zorg en dienstverlening evalueren en waar mogelijk
verbeteren. Heeft u suggesties of verbeterpunten? Laat het ons gerust
weten via onze website of door middel van een formulier in de
suggestiebox in de wachtkamer.
Wij danken u voor uw begrip en medewerking.
Met vriendelijke groet,
Medewerkers Huisartsenpraktijk Veur